Budapesti pergetés

Régóta foglalkoztat a budapesti pergetés gondolata, de annyira tiltakozott ellene a Duna egyik legvadregényesebb részén felnőtt lényem, hogy mindig elodáztam az alkalmat. Azonban az új munkahelyem ablakából minden nap rálátok a folyóra, így napról napra nőtt a kisértés, míg végül beteljesedett. Kristóf barátommal eldöntöttük, hogy holnap megyünk. És mentünk. Tali a hídlábnál, aztán csapattuk. Éreztem a halat a levegőben, de a környezet…

Volt itt minden kérem!

Szemétben, ételmaradékban bokáig mászkálás.

Parlamenttel fotozkodás, helyek után kutatás.

Politika áthúzva. Horgászbottal.

Yoda mesternek öltözve halfárasztás.

Sok trükközés kellett, de csak megette a csalit. Ki sem látszik a kis handmade minnowom.

Meg a kis laposfarkút is, bár süllőre számítottam ott, akkor.

Kristóf első pergetett süllője.

Volt is jóllakott óvodás mosoly. 😀 (bocs)

Emellett rengeteg kapás (banánra 2 is, sajnos egy sem akadt meg pedig ezek nagyon jó halak voltak), akció, lekövetés és még pár megfogott apró hal volt a menü.

És a nap képe utoljára: hogyan másszunk át a szennyvízbefolyó fölött. Boulder edzés erősen ajánlott. 😀

Lesz még ilyen!

 

 

Budapesti pergetés” bejegyzéshez 3ozzászólás

  1. Helló!
    Szerinted a műlegyes bot is elboldogulna ott? Évek óta készülök én is egy budai pecára. Ahogy látom, helyek vannak, de vajon a hátam mögött elférne-e a zsinór?
    Üdv, Levente

Hozzászólás