Wobbler balinra” bejegyzéshez 4ozzászólás

  1. Komolyan, én csak pislogok, a Szentháromságotok (Zoli, Csaba és Te) milyen wobblereket fabrikál! A bolti csalik a béka popója alatt vannak ezekhez képest!

  2. Köszi szépen!
    McFly!
    Vannak olyan wobblerkészítők, itthon is, akiknek a nyomába nem érek soha. Ja, meg eszembe jutott még valami. Sokan azt mondják, van egy szint ami fölött nem érdekli a halakat a részletesség, kidolgozottság. Meg minek szarakodok napokig (hetekig) egy csalival. Én pl. ezzel nem értek egyet. Elég élethű csali nincs. 🙂

  3. Így van. Én személy szerint télen kabóca légyből kötöttem vagy tíz félét. Egyik jobb, mint a másik, mégis, egy hete rábukkantam egy újabb verzióra, ez lett eddig a csúcs. Valószínűleg fél százalékát sem fogom ezeknek használni, mégis meg kellett kötni őket. 😀

Hozzászólás